Infosüsteem Reha valmib aprillis

Meil on hea meel teatada, et infosüsteem Reha esmaversioon saab valmis aprilli lõpus. Pilootprogrammiga liitunud asutused on olnud aktiivselt seotud lahenduse väljatöötamisega ja koostöös oleme täiendatud lahenduse funktsionaalsust.

Süsteem valmib küll esialgu planeeritust hiljem, kuid kuna soovime tagada lahendust kasutavale asutusele maksimaalse väärtuse kohe esimesest kasutuskuust, siis laiendasime arendatava funktsionaalsuse hulka kohe esimeses versioonis. Samaaegselt soovime ära oodata Sotsiaalkindlustusameti lõpliku seisukoha teenuste arvelduse loogika osas.

Plaanime aprilli ka töötoad Tallinnas ja Tartus, kus on võimalik tutvuda Infosüsteemiga Reha, suhelda meie toreda meeskonnaga, küsida küsimusi arendusplaanide kohta, teha muudatusettepanekuid süsteemi parendamiseks ja saada enda kasutusse omanimeline demokonto, millega hiljem personaalselt edasi testida. Veelgi olulisemaks peame aga võimalust huvilistega personaalselt kohtuda. Kutsume teid meie Tallinna kontorisse külla või tuleme teie juurde üle kogu Eesti.

Olulisemad täiendused infosüsteem reha funktsionaalsuses
  • Töögraafikute koostamine töölepingu või töövõtulepingu alusel töötavatele spetsialistidele;
  • Grupiteenuse broneeringu juhtimine;
  • Mitme spetsialistiga seotud teenuste broneerimine;
  • Jookvasse aastasse teenuste planeerimine mitmeaastasest rehabilitatsiooniplaanist;
  • Arvete saatmine Fitek e-arvekeskusesse;
  • Arvete laekumiste automaatne jälgimine Swedbank’i klientidele;
  • Reha.ee süsteemis koostatud SKA rehabilitatsiooniplaanide kooskõlastamine Sotsiaalkindlustusametiga.
  • Tööajaraportite koostamine osutatud teenuste mahtude põhiselt.
  • Mobiil-ID autentimine.
  • Kliendiandmete krüpteerimine andmebaasis.
  • Arvete automaatne edastamine majandustarkvarasse Merit Aktiva.

 

Infosüsteem Reha töölaud